Jak kupować?

 

Jak kupować w naszym sklepie:

Zamówienia w sklepie można składać zarówno używając swojego konta klienta (zarejestrowanego), jak i bez rejestracji.

Po dodaniu wybranych produktów do koszyka należy wybrać sposób dostawy i płatności.

W koszyku jest możliwość wyboru kraju, do którego ma być nadana paczka oraz sposobu dostawy. Jeżeli dostawa ma być zrealizowana na terenie Polski są możliwe opcje: "kurier GLS Poland" lub "odbiór w siedzibie firmy". Do pozostałych krajów: "kurier GLS UE". Łączna waga jednej paczki wysyłanej kurierem nie może przekroczyć 25kg oraz wymiarów (obwód+najdłuższy bok<3m; najdłuższy bok<2m, szerokość<80cm, wysokość<60cm). W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt.

W przypadku wyboru płatności przy odbiorze paczki (płatność "pobraniowa") zostanie naliczony dodatkowy koszt wskazany przy tym sposobie płatności.

Jeśli macie Państwo konto klienta, wówczas można wybrać domyślny adres dostawy lub podać inny. Jeśli dokonujecie zakupów jako niezarejestrowany klient, należy podać adres na jaki zostanie doręczona paczka oraz numer telefonu kontaktowego dla kuriera, a także adres email. Po zatwierdzeniu wszystkich danych, otrzymujecie Państwo na wskazany adres email potwierdzenie złożenia zamówienia. Zamówienie trafia do realizacji po otrzymaniu przez nas należności (lub potwierdzenia przelewu), albo w przypadku wybrania płatności przy odbiorze - od razu po złożeniu zamówienia.

Jeśli macie Państwo jakieś specjalne życzenia lub dodatkowe informacje, w trakcie składania zamówienia można je umieścić w polu "uwagi" (GLS oferuje możliwość skierowania paczki bezpośrednio do punktu odbioru-tzw. "parcel shop"; jeżeli chcecie Państwo, żeby paczka trafiła do takiego punktu, prosimy o umieszczenie takiej informacji w tym właśnie polu; listę dostępnych punktów można znaleźć tutaj: https://gls-group.eu/PL/pl/oddzialy-punkty-parcelshop).

Po nadaniu przesyłki wysyłamy informację na podany przy rejestracji/zamówieniu adres email.

Stan realizacji zamówienia można też sprawdzić logując się na swoje konto lub poprzez link otrzymany w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Po nadaniu przesyłki, status zamówienia zmienia się na "wysłane" oraz pojawia się numer listu przewozowego.

 

Jak założyć konto klienta w naszym sklepie:

Jeśli zechcecie Państwo założyć konto klienta w sklepie, wystarczy wybrać stronę rejestracji/logowania i podać swój adres email oraz ustanowić swoje hasło dostępu. Następnie otrzymujecie Państwo mail'a z linkiem do potwierdzenia rejestracji w sklepie. Po potwierdzeniu, Państwa konto jest aktywne - możecie Państwo uzupełnić swoje dane adresowe i numer telefonu kontaktowego i składać zamówienia.

 

 

Kontakt

W razie pytań i wątpliwości służymy pomocą:

robbern@o2.pl

m.bernatowicz@wp.eu

Robert    792 877 025 - siano, zioła

Marzena 790 490 508 - karmy, zioła i inne artykuły

formularz kontaktowy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl