
Zamówienia realizujemy zgodnie z terminami podanymi przy produktach (pole "wysyłka w") - podany czas realizacji jest liczony od dnia złożenia i opłacenia zamówienia (złożenia - jeśli dotyczy płatności "za pobraniem") do dnia przekazania paczki firmie kurierskiej. Podany termin realizacji dotyczy dni roboczych i jest to maksymalny czas realizacji zamówienia. Jeśli w zamówieniu znajdują się produkty z różnym czasem realizacji, wówczas dla całego zamówienia obowiązuje najpóźniejszy z tych terminów. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn niemożliwe jest wysłanie paczki w oznaczonym terminie, niezwłocznie o tym informujemy - poprzez email lub telefonicznie.
Przesyłki nadajemy przez firmy kurierskie. Zdecydowana większość paczek jest dostarczana w ciągu 24-48 godzin (nie wliczając sobót i dni ustawowo wolnych) od momentu nadania (dotyczy przesyłek dostarczanych na terenie Polski).
Firmy kurierskie wysyłają na wskazany w zamówieniu adres email informacje o statusie przesyłki.
Firma GLS oferuje możliwość odbioru paczki w wybranym punkcie odbioru (tzw. parcel shop)-jeśli chcielibyście Państwo skorzystać z tej możliwości, prosimy o podanie takiej informacji w uwagach do zamówienia. Można też samodzielnie przekierować paczkę do takiego punktu poprzez link otrzymany w wiadomości email od GLS. UWAGA: w przypadku dostawy paczki do punktu odbioru nie można jednocześnie skorzystać z płatności "za pobraniem". Wyszukiwarka punktów odbioru jest dostępna tutaj.
Na życzenie Klienta wysyłamy również zamówienia ze wskazanym, późniejszym niż standardowy, terminem realizacji, o ile jest to możliwe organizacyjnie.
Oczywiście jeśli ktoś z Państwa przebywa akurat na wakacjach na Mazurach, zapraszamy do odwiedzenia nas w naszym gospodarstwie i odbioru osobistego zamówionej paczki :)

W razie pytań i wątpliwości służymy pomocą:
Robert 792 877 025 - siano, zioła
Marzena 790 490 508 - karmy, zioła i inne artykuły